Account Service Holland kantoorpand

Over Ons

Bedrijven en particulieren weten ons dagelijks te vinden waar het gaat om financiële, administratieve en fiscale vraagstukken. Wij proberen de vragen van de klant via korte lijnen binnen onze organisatie snel te beantwoorden.

Als ondernemer wilt u eigenlijk alleen maar bezig zijn met de dingen waar u goed in bent. Vaak wordt de financiële administratie en worden de fiscale aangiften als tijdrovend en moeilijk ervaren. Wij kunnen deze zaken van A tot Z uit handen nemen en ervoor zorgen dat u tijd over houdt voor dat waar u zelf goed in bent.

Wij hopen u van dienst te mogen zijn. Mocht u al vragen hebben, dan kunt u vrijblijvend contact met ons opnemen via het contactformulier of door even te bellen.

Team Account Service Holland!

Steven Hofman

Relatiebeheerder

Steven werkt sinds juli 2012 bij Account Service Holland. Na zijn studie HBO- Bedrijfseconomie aan de Haagse Hogeschool is hij aan de slag gegaan als relatiebeheerder. Dagelijks is hij in contact met klanten om de vragen snel en accuraat te beantwoorden. Verder bestaan zijn werkzaamheden uit het samenstellen van jaarrekeningen, opstellen van fiscale aangiften en het voorbereiden van bezwaarschriften richting de fiscus.Naast zijn werk studeert Steven voor Register Belastingadviseur.

“Voor mij is het een uitdaging om de klant optimaal te adviseren op fiscaal en administratief gebied. Door mij pro-actief op te stellen probeer ik de klant net even wat meer te geven”

Gerard van den Berg

(Financieel) Bedrijfs-adviseur

Gerard is inmiddels al zo’n 35 jaar werkzaam in de branche. Gerard kan gezien worden als een financieel bedrijfsadviseur. Door zijn jaren lange ervaring in verschillende branches heeft hij vaak een passende oplossing voor de ondernemer.

“Samen met de ondernemer trek ik graag de kar, ook als het even iets minder gaat. Ik merk dat daar echt behoefte aan is, dat extra stapje”

Lisanne van Gerven

Administratief medewerkster

Lisanne van Gerven is een echte duizendpoot binnen onze organisatie. In de functie van administratief medewerkster is zij sinds 2014 werkzaam bij Account Service Holland. Dagelijkse werkzaamheden bestaan ondermeer uit het inboeken van financiële administraties en het voorbereiden van fiscale aangiften en jaarrekeningen. Naast haar werk is Lisanne bezig met haar opleiding Moderne Bedrijfs Administratie (MBA) welke binnenkort afgerond zal worden. Als zij deze opleiding heeft afgerond gaat zij zich verder ontwikkelen door gerichte vervolgopleidingen te volgen.

“Het leuke van mijn werk is dat ik vooraf nooit weet wat de werkdag mij gaat brengen. Maar aan het einde van de dag heb ik altijd een voldaan gevoel!”

Sonja van den berg

Secretaresse en Salarisadministrateur

Sonja is al sinds 2003 werkzaam bij Account Service Holland als secretaresse. Naast haar secretariële werkzaamheden is Sonja het aanspreekpunt voor de salarisadministratie.