Over Ons

Bedrijven en particulieren weten ons dagelijks te vinden waar het gaat om financiële, administratieve en fiscale vraagstukken. Wij proberen de vragen van de klant via korte lijnen binnen onze organisatie snel te beantwoorden.

Als ondernemer wilt u eigenlijk alleen maar bezig zijn met de dingen waar u goed in bent. Vaak wordt de financiële administratie en worden de fiscale aangiften als tijdrovend en moeilijk ervaren. Wij kunnen deze zaken van A tot Z uit handen nemen en ervoor zorgen dat u tijd over houdt voor dat waar u zelf goed in bent.

Wij hopen u van dienst te mogen zijn. Mocht u al vragen hebben, dan kunt u vrijblijvend contact met ons opnemen via het contactformulier of door even te bellen.

Team Account Service Holland!

Steven Hofman

Relatiebeheerder

Steven werkt sinds juli 2012 bij Account Service Holland. Na zijn studie HBO- Bedrijfseconomie aan de Haagse Hogeschool is hij aan de slag gegaan als relatiebeheerder. Dagelijks is hij in contact met klanten om de vragen snel en accuraat te beantwoorden. Verder bestaan zijn werkzaamheden uit het samenstellen van jaarrekeningen, opstellen van fiscale aangiften en het voorbereiden van bezwaarschriften richting de fiscus.Naast zijn werk studeert Steven voor Register Belastingadviseur.

“Voor mij is het een uitdaging om de klant optimaal te adviseren op fiscaal en administratief gebied. Door mij pro-actief op te stellen probeer ik de klant net even wat meer te geven”

Gerard van den Berg

(Financieel) Bedrijfs-adviseur

Gerard is inmiddels al zo’n 35 jaar werkzaam in de branche. Gerard kan gezien worden als een financieel bedrijfsadviseur. Door zijn jaren lange ervaring in verschillende branches heeft hij vaak een passende oplossing voor de ondernemer.

“Samen met de ondernemer trek ik graag de kar, ook als het even iets minder gaat. Ik merk dat daar echt behoefte aan is, dat extra stapje”

Lorenzo van Breukelen

Administratief medewerker

Lorenzo is na een succesvolle en leerzame stage bij Account Service Holland in dienst getreden. Lorenzo start in het najaar met de opleiding HBO Bedrijfseconomie (deeltijd).

Sonja van den Berg

Secretaresse en Salarisadministrateur

Sonja is al sinds 2003 werkzaam bij Account Service Holland als secretaresse. Naast haar secretariële werkzaamheden is Sonja het aanspreekpunt voor de salarisadministratie.

Sander Vlek

Administratief medewerker

Sander is na zijn stage in 2019 per januari 2020 in dienst getreden bij Account Service Holland. De komende jaren zal Sander zich verder gaan ontwikkelen binnen ons kantoor.